Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
udstilling i New York   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8883 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- udstilling i New York
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 udstilling i New York

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Anni Koch-Knudsen

2 Indlæg

Skrevet - 10 July 2014 :  15:12:11  Vis Profil
Hej derude.
Er der nogen der har udstillet i New York? Jeg søger oplysninger om forsendelse, gorsokring, et godt og prisfornuftigt speditrørfirma - erfaringer omkring priser på malerier derovre? Er der nogle her der har udstillet i Agora Art Gallery og har nogle erfaringer derfra - eller andre gallerier ?? Jeg er taknemmelig for din tilbagemelding
Venlig hilssen Anni Koch-Knujdsen tlf 40263105 - www.artannikochknudsen.dk

Anni Koch-Knudsen

1 indlæg

Skrevet - 22 August 2014 :  12:40:56
Hej Anni :-)

Hvis du er blevet kontaktet af Agora Art Gallery, ville jeg være lidt obs på at der er meget blandede meninger om Agora Art Gallery. Jeg blev selv kontaktet af Sabrina Gilbertson fra Agora Art Gallery, for godt et halvt år siden, og var meget smigret over at være blevet kontaktet af et galleri i NY. Men jeg lavede lidt benarbejde og googlede dem, og det viste sig at rigtig rigtig mange kunstnere bliver kontaktet af Agora hver eneste dag, så vidt jeg kunne læse mig frem til er galleriet ægte nok, men blandt mange kunstnerne og gallerier var det mit indtryk at galleriet mere "lejer vægge ud" end interesserer sig for faktisk at sælge dine værker.

Når det er sagt, var der også nogle få som skrev og fortalte om gode oplevelser med Agora Gallery, så der er flere muligheder :-) Personligt valgte jeg dog at sige nej tak, da jeg var bekymret for at få mit navn involveret med Agora Gallery, når der er så delte meninger om det.

Jeg håber du kan bruge det til noget :-) Ellers må du gerne kontakte mig på sm@simonemuus.dk.

Mvh. Simone
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000