Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
ny gruppe - TJEK UD!   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8978 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- ny gruppe - TJEK UD!
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 ny gruppe - TJEK UD!

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Gammelgaard

63 Indlæg

Skrevet - 10 April 2012 :  23:58:12  Vis Profil
"Uprofessionelle" Kunstnere
Hej Allesammen! Jeg synes der mangler en gruppe for "amatør"-kunstnerne - en gruppe hvor vi kan give RIS og ROS til indsatte værker, og hjælpe hinanden videre med værkerne.. Det er ikke kun for uprofessionelle, men os for dem der vil hjælpe os med RIs og ROS??
Vi kan evt. os have et tema hver måned, som folk skal lave et værk efter, og sende ind...
Så meld dig til!! :D Her er plads til ALLE...!

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 12 April 2012 :  11:55:09  Vis profil
Det er dejligt med denne form for initiativer og noget af det der er brug for. Jo mere debat og aktivitet på et site som MAS jo bedre, for der er alt for mange kunst steder hvor der faktisk ikke sker andet end at folk uploader foto's. Spørgsmålet er så hvilken indsfaldsvinkel Gammelgård ønsker, ---- skal man forvente decideret kritik positiv og negativ, eller skal der være den regel at hvis man kritiserer skal man samtidigt give gode råd. Altså så kritik ikke står alene og den negative kritik erstattes af noget positivt ?
Gå til toppen af siden

Gammelgaard

63 indlæg

Skrevet - 12 April 2012 :  17:51:52  Vis profil
Hej Silver.
Altså jeg tror jeg vil skrive lidt om den konstruktive kritik inden - hvad jeg foretrækker, og så er det jo op til gruppens medlemmer at diskutere hvad der virker og ikke virker.. Faktisk foretrækker jeg udelukkende positiv kritik, for selvom nogle sider det er den negative der hjælper, så siger positiv kritik hvad man skal arbejde videre på - det man skal fokusere på fremover i sine værker, og den negative hvad man ikke skal.. så hvorfor ikke være positiv i stedet?
desuden snakkede jeg lige i dag med en ven om at positiv kritik - ell. ros, gør at man netop får lyst til at arbejde mere og forbedre sig.. For mig hjalp det fx. da én herinde skrev: spændende arbejde, jeg glæder mig til at se mere -- så fik jeg lyst til at lave flere værker som han kunne se...
Så primært positiv kritik , men nu må vi se hvad resten af gruppen synes, men det skal vi i hvert fald snakke om.. (det var vist svar nok? ;) .. ) håber du melder dig til gruppen, hvis du ikke allerede er..
Gammelgaard..
Gå til toppen af siden

Gammelgaard

63 indlæg

Skrevet - 13 April 2012 :  18:01:54  Vis profil
Så er vi 11 personer i gruppen og den begynder nu snart for alvor (lørdag) .. Så skynd dig at melde dig til, så du kan være med fra starten!!
Alle er velkomne - uprofessionelle som professionelle der er god til at give respons..
Glæder mig til at begynde! !
Anne Gammelgaard
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000