Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Links på kunstkontakt   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8842 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Links på kunstkontakt
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Idéer, kritik, skulderklap til MyArtSpace.dk
 Links på kunstkontakt

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 17 April 2012 :  14:13:13  Vis Profil
Hej og tak for hjælpen, lige inden min profil skulle sendes ud.

Jeg gik ind på profilen efter den igen var blevet åbnet så jeg kunne rette, og skiftede to billeder ud med to andre, opdaterede og gemte og gik så ind for at se hvordan profilen nu ser ud.

Og her kommer så mit forslag, for jeg har skrevet meget lidt, i stedet har jeg sat to links ind ; en hvor jeg har sat addressen på min FaceBook side og en som er min MAS profil. Men for at gå ind på begge direkte fra kunstnerkontakt profilen, må jeg copy-and-paste begge. Ville det ikke være meget nemmere for dem der blir nysgerrige, at kunne klikke direkte på links man sætter ind i kunstnerkontakt, i stedet for at de ska copy and paste ?
Altså at der i stedet for text er links ?

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 17 April 2012 :  20:46:10  Vis profil
Hej Silverscreen

Vi har i dag et felt hvor man kan skrive en hjemmeside ind i og det bliver til et link, men det kan være vi har brug for at man kan skrive flere da mange i dag jo både har en facebook side og egen hjemmeside.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 18 April 2012 :  15:37:34  Vis profil
Hej.

Ja, Nu er det svært at forestille sig hvad der sker når I sender ud, -- de som modtager udsendelsen ser jo de forskellige præsentationer og ser de dem som jeg ser min egen profil, ville det mest praktiske nok være Links. Som jeg forestiller mig det sker, vil modtageren kigge på præsentationen og i den idelle verden klikke på de links der er sat ind og er det ikke noget af interesse, så videre til næste præsentation. I modsætning til at skulle copy-paste den text der er links over i en halt anden fane, for derefter at gå tilbage for at gå baglæns og derefter til en ny.

Tid er jo ikke den eneste faktor her, det handler jo osse om overskuelighed men igen, jeg skriver jo kun dette ud fra hvordan jeg forestiller mig de som I sender ud til, helst ville ha det.
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000