Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Kunstnerkontakt, salgsprofil, etc   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8860 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Kunstnerkontakt, salgsprofil, etc
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Kunstnerkontakt, salgsprofil, etc

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Knud Larn

74 Indlæg

Skrevet - 18 April 2012 :  10:40:46  Vis Profil
Ok, så er jeg på salgsprofil basis.

Hvor kan jeg se hvordan jeg bliver præsenteret på Kunstnerkontakt, i emailen I sender ud til kunstforeningerne, etc.

Jeg savner lidt tydeliggørelse af hvilken profil der er min normale Artspaceprofil, min kunstnerkontaktprofil, min salgsprofil, og min evt artbazar profil. Så man evt kan sikre at præsentationen er dækkende og iorden.

?

Knud

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 18 April 2012 :  11:13:21  Vis profil
Hej Knud

Hvis du logger ind og trykker på menu - rediger profil - kunstnerkontakt så kan du derfra se den eller de kunstnerkontakt profiler du har og hvordan de ser ud.

Jeg kan se at du ikke har sat en ny kunstnerkontakt.dk profil op endnu, da du er salgsprofil basis kan du gøre det gratis via www.myartspace.dk/www/kunstnerkontakt/kk_info.asp

For at du bliver vist på ArtBazar.dk skal du sætte denne profil op via menu - rediger profil - ArtBazar www.myartspace.dk/www/User/UpdateUserArtBazar.asp

Jeg vil lige få taget et par screenshots af hvordan mailen tager sig ud og så kommer de herind.

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Knud Larn

74 indlæg

Skrevet - 19 April 2012 :  08:33:55  Vis profil
Jeg har jo oprettet en tidligere. Hvorfor kan jeg ikke bare trykke "brug denne igen"?, men skal udfylde den forfra?

mvh
KNud
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 19 April 2012 :  09:17:07  Vis profil
Hej Knud

Det er et godt forslag du kommer med, for især efter vi har indført Salgsprofil Basis og total så vil det give god mening.

Jeg får lige kigget på det.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 19 April 2012 :  19:29:22  Vis profil
Hej Knud

Her er lige et billede af hvordan kunstnerne bliver præsenteret i den email vi sender ud til kunstforeningerne.



Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 19 April 2012 :  20:11:54  Vis profil
Hej Knud

Nu kan du som Salgsprofil Basis eller Total vælge at genudsende en eksisterende KunstnerKontakt profil. Dette gøres fra menu - rediger profil - kunstnerkontakt

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Knud Larn

74 indlæg

Skrevet - 20 April 2012 :  09:03:29  Vis profil
Tak!
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000