Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Valg af billeder til profilforside fejler   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8839 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Valg af billeder til profilforside fejler
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Valg af billeder til profilforside fejler

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Lena Kjær

7 Indlæg

Skrevet - 26 April 2012 :  22:11:00  Vis Profil
På "Min kunst" har jeg valgt 3 billeder til profilforside.
Jeg har "Salgsprofil mini plus", men jeg kan ikke få mit valg af forsidebilleder til at slå igennem. Jeg har også forsøgt at lade mit valg "hvile natten over", men lige lidt hjalp det. Hvad mon jeg gør galt?
Hilsen Lena

Lena Kjær

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 26 April 2012 :  22:42:23  Vis profil
Hej Lene

Jeg kan se at du har valgt 3 billeder som skal være på forsiden. Det er de også og de står som de første 3.

Det du gerne vil have gjort er det at ændre hvad hvilket kunstværk skal være det store billede på din profil?

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Lena Kjær

7 indlæg

Skrevet - 27 April 2012 :  07:02:15  Vis profil
Hej Thomas.
Nej det handler ikke om det store billede på min profil.

Det handler om de 3 små billeder, der vises på ArtBazar under gallerier og dernæst kunstnernavn.
Jeg går ud fra, at det er det, I kalder "Profil forsiden"?

Når jeg går ind på: MyArtSpace > Menu > Min kunst > mine billeder - vælger jeg 3 billeder til "Profil forsiden".
Hvor ser jeg "Profil forsiden" med mit aktuelle valg af 3 billeder?
Jeg går ud fra at jeg løbende kan ændre mit valg af 3 billeder til "Profil forsiden?

Håber jeg har været tilstrækkelig tydelig.
Hilsen Lena

Lena Kjær
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 27 April 2012 :  07:39:35  Vis profil
Hej Lene

Ahh nu forstår jeg.

De billeder du sætter op til profil forsiden er denne side det har betydning for http://myartspace.dk/www/User/Profile.asp?mode=display&favourite=4655

De billeder på ArtBazar under gallerier er 3 systemet vælger, men det er da en super idé at gøre så du selv kan vælge. Det vil jeg lige skrive ned og så kommer det på et tidspunkt så du selv kan bestemme hvilke 3 kunstværker der vises.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Lena Kjær

7 indlæg

Skrevet - 27 April 2012 :  18:46:25  Vis profil
Hej Thomas.

Tak for svar.

Så forstår også jeg, hvorfor det ikke lykkedes at ændre profilbilleder...og ja, jeg tror, at det er en rigtig god ide, at vi brugere selv kan vælge, hvilke malerier, vi vil have på vores profil til omverdenen på ArtBazar.

Det giver os også mulighed for at fravælge billeder, som vi selv synes har en dårlig beskæring. Så: "To fluer med et smæk"..

Hilsen Lena

Lena Kjær
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000