Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Notifikationer ?   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8861 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Notifikationer ?
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Notifikationer ?

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 03 May 2012 :  22:41:01  Vis Profil
Jeg har undret mig over at jeg har "1 notifikation".

Fordi jeg forstår ikke helt hvad det er, -- så hvis jeg ka gætte handler denne "notifikation" om at jeg skal oprette en ny (eller bruge en af de tidligere), kunstkontakt profiler inden jeg ka få den udsendt igen ?

Det virker lidt forvirrende hvis det ikke er det som det handler om, for når jeg klikker på "notifikationer" kommer jeg til en side hvor mine tidligere profiler er sat og jeg ka så kigge på dem og også den sidste der blev sendt ud med sidste Kunstnerkontakt, -- den er jeg egentlig ganske tilfreds med så jeg vil ikke opsætte en ny.

Men er det rigtigt det jeg har gættet mig til, og er det nødvendigt at jeg opsætter en ny selvom der står, at jeg ikke har opsat en ny profil ?

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 03 May 2012 :  22:54:37  Vis profil
Grunden til at du har en notifikation er fordi du har salgsprofil basis, og med denne kan du gratis komme med ud til kunstforeningerne. Derfor gør vi opmærksom på at du endnu ikke har sat en ny profil op. Hvis du ikke ønsker at gøre dette kan du bare se bort fra notifikationen.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 03 May 2012 :  23:00:40  Vis profil
Jamn, jeg vil da gerne med ud, især hvis det ikke koster noget, men vil det så sige at jeg så skal opsætte en ny profil for at I ka se at jeg gerne vil med ud --- og hvordan bruger man den man brugte sidst, ka man det automatisk eller ska man opsætte en magentil ?
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 03 May 2012 :  23:10:52  Vis profil
Fra den side du ledes ind på kan du vælge at opsætte en ny profil, eller genudsende en eksisterende.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 04 May 2012 :  17:07:46  Vis profil
Ja, jeg har så været alle skridt igennem. Jeg savnede lidt "intiligent vejledning" forstået på den måde at programmet jo godt "ved" om man mangler at godkende en profil. Jeg var ikke helt klar over hvad slut punktet ville blive, altså at jeg endnu engang ville nå dertil at jeg skulle godkende profilen. Men Ok, jeg kom jo igennem --- alligevel savnede jeg om ikke andet et diagram med punkt for punkt For det krævede da at jeg åbnede fire sider før jeg kunne godkende profilen.
Men det er så overstået----- Regner jeg med....
Bornholm er jeg lidt i tvivl om, jeg ved de er ret aktive på øen men jeg kender jo ikke så meget til dette her og det er derfor Kunstnerkontakt er så god en ide for mig. Mærkeligt egentlig at det ikke er foreningerne der efterlyser kunstnerne men at det fungerer omvendt, men hvad ved en landmand om agurkesalat.

Edited by - SilverScreen on 04 May 2012 17:08:15
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 05 May 2012 :  11:58:44  Vis profil
Ok, det skriver vi os lige bag øret at en lidt mere guiden tur kan hjælpe når man får den notifikation.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 05 May 2012 :  17:27:49  Vis profil
Det som forvirrede mig, var at jeg på et tidspunkt læste at jeg kunne opsætte en ny profil, men hvis jeg ville benytte den jeg havde i forvejen behøvede jeg ikke gøre noget -- den sidste profil ville så blive brugt ved næste udsending. Så da jeg klikkede på "1 notifikation" virkede det somom jeg _skulle_ opsætte en helt ny profil og jeg troede så at hvis jeg ikke gjorde det, ville min profil nu ikke komme med. Jeg forstår nu at I gerne vil have konfimeret dem der gerne vil have deres profil med og det derfor er nødvendigt som sidste skridt at godkende den nye profil -- selvom man vil bruge den gamle, og det jeg ikke kunne forstå var så at det var nødvendigt at klikke på "se profil" og derfra gå videre indtil man kunne godkende den samme som sidst. Jeg ville altså ikke ændre profilen men blev heldigvis i tvivl.
Så hvis der fra starten kan læses at man får notifikationen fordi man skal godkende den profil der sendes ud, ville det hjælpe en del. Selvom som jeg skrev, kom jeg jo igennem alle punkter.

Edited by - SilverScreen on 05 May 2012 17:28:56
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 May 2012 :  08:14:56  Vis profil
Hej Silverscreen

Ok det vil jeg lige gøre så det står i den notifikation. For vi ønsker nemlig, som du selv skriver, at en profil altid bliver godkendt inden vi sender den ud, for ellers ricikerer vi at vi sender noget ud som du fx ikke er helt tilfreds med.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000