Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Nu tror jeg det lykkedes, plads i Galleri   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8841 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Nu tror jeg det lykkedes, plads i Galleri
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 Nu tror jeg det lykkedes, plads i Galleri

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Kunstnerisk

5 Indlæg

Skrevet - 24 May 2012 :  14:28:41  Vis Profil
Jeg har forsøgt før og været så ganske tæt på. Fandt et sted i Nansensgade, men oplevede at det var fugtigt og ikke særligt hyggeligt at udstille i. Gaden var fin, men ikke optimal, trods en okay husleje.
Jeg har nu fundet et rigtig godt sted tæt på Gammel Kongevej i København. Det vil sige der er frederiksberg borgere nær, Vesterbro, samt besøgende i indre by, i området. Meningen er jo at skulle sælge malerierne og ikke bare udstille dem til pynt.
Jeg er som de fleste andre kunstnere ikke ved muffen, trods min kreativitet.. derfor søger jeg interesserede som vil bidrage ved at leje sig ind i eksempelvis en måned. Hvis du har interesse udfra det jeg har skrevet her, så kontakt mig nærmere. Jeg kender galleriet og skal se det i morgen fredag 25.5.2012, og herefter beslutte mig om det har interesse. Det har det helt klart, men siden finanserne er små, kan jeg indhente til depositum ved at udleje pladser på forudbestilling, med naturligvis dokumentation, så ingen bliver snydt. Men kontakt mig og hør nærmere... på kunstnerisk2@hotmail.com
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000