Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
20-minuttersregel - lange indlæg   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8842 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- 20-minuttersregel - lange indlæg
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 20-minuttersregel - lange indlæg

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Gerald Nyegaard

9 Indlæg

Skrevet - 06 August 2012 :  18:00:42  Vis Profil
Metoden til at omgå 20-minuttersreglen, når man vil skrive lange indlæg.

1. Log ind på MAS og begynd at skrive i kommentarfeltet under vedkommende blog.
2. Har du skrevet det du vil skrive, og der er gået længere end 20 minutter, markér hele teksten i kommentarfeltet og kopier den ind på maskinens udklipsholder ved at trykke [Ctrl+C].
2.a. Åbn Notepad eller Notesbog på maskinen og sæt teksten ind ved at trykke [Ctrl+V]. Dette trin er ikke nødvendigt, men kan bruges som sikkerhedsforanstaltning, hvis man kommer til at slette indholdet i udklipsholderen. Ved at bruge Notepad, undgår man at medtage ændringer i tekstformateringen, som et tekstbehandlingsprogram genererer under kopieringen.
2.b. Skift tilbage til browseren.
3. Fjern markeringen af teksten i kommentarfeltet.
4. Tryk på "Send kommentar" (også selvom du vil blive smidt af.)
5. Du får meldingen "Du er logget ud ..."
6. Log dig ind igen og find vedkommende blog og markér inde i kommentarfeltet.
7. Sæt udklipsholderens indhold ind i kommentarfeltet ved at trykke [Ctrl+V].
(Der åbnes muligvis et pop-up-vindue, en slags formateringsassistent. Klik i så fald på knappen "medtag formateringen". Dette trin skal muligvis foretages to gange.)
8. Teksten vil fremkomme i kommentarfeltet og fremstå med samme formateringen som før.
9. Tryk på "Send kommentar".
10. Kommentaren skulle gerne fremstå oven for kommentarfeltet.

Med venlig hilsen, Gerald Nyegaard

Karin Waldhausen

111 indlæg

Skrevet - 06 August 2012 :  20:29:04  Vis profil
Tusind tak; Gerald - det vil jeg lære - men det havde nu været ulige meget nemmere om man bare kunne kopiere teksten direkte med højreklik, logge sig på og indsætte det kopierede - det håber jeg I vil arbejde på inde i på MAS - tænk alle de vidunderlige lange og nørdede indlæg som sitet går glip af - mine f.ex. - ;) men måske er det en lettelse... :)
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  09:09:59  Vis profil
Hej

Når man skriver en blog eller en kommentar til en blog har vi lavet så hvis du har trykket på "husk mig" når du logger ind så sker dette ikke og du behøver derfor ikke først kopiere teksten før du gemmer.

Men har man ikke trykket "husk mig" ved login så er det efter 20 minutter nødvendigt at gøre som Gerald skriver.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  11:03:29  Vis profil
Jo, --- jeg vil sige gid det var sådan. Fordi en af årsagerne til problemet er nemlig, at det ikke altid nytter at afkrydse "husk mig"....

For mig har det været, hvad der har gjort det endnu mere frustrerende at det netop ikke er nogen garanti at have afkrydset "husk mig".

Jeg har også valgt den skitserede metode, men forstået den på en lidt anden måde. Jeg har nemlig --- når jeg har husket det også brugt "copy and paste" lige inden jeg sendte, problemet med det er jo bare at man ikke altid lige kommer til at huske at "Copy all" efter at have afmærket det. Problemet opstår jo først og fremmest fordi man i andre fora er vandt til at man er logget ind uden at skulle afkrydse nogen "husk mig" , og desværre fungerer "husk mig" ikke altid, eller skulle jeg sige, sjældent. ---- Det ved man jo ikke om den gør, for det er jo heller ikke kotyme at skulle lægge mærke til, hvor lang tid man har siddet og skrevet.
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  12:27:30  Vis profil
Hej Silverscreen

Når du skriver at hos dig virker "husk mig" ikke altid, er det så fordi du nogle gange alligevel ikke er logget ind, eller at når du skriver enten en blog eller kommentar til en blog så bliver du alligevel logget af når du trykker gem?

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 14 September 2012 :  00:57:02  Vis profil
Det er selvom jeg afkrydser inden jeg logger ind. Men noget der har undret mig er at hvis jeg klikker på "Min side" så kommer jeg aldrig til den første gang jeg klikker, først anden gang. inden I ommøblerede var det også "mine værker" -- første klik bragte mig til hoved siden, andet klik derhen hvor jeg ville. Men måske er problemet løst med de nye menuer, --- hvis ikke skriver jeg det her.
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000