Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Hjemmeside uden navnet myartspace   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8889 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Hjemmeside uden navnet myartspace
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Idéer, kritik, skulderklap til MyArtSpace.dk
 Hjemmeside uden navnet myartspace

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

GalleriOvergaard

4 Indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  14:32:20  Vis Profil
Hvornår bliver det muligt at oprette en hjemmeside uden navnet myartspace indgår d.v.s. med en www adresse som er min egen, kort sagt mit eget domæne.?

Galleri Overgaard v/John Overgaard

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  15:05:59  Vis profil
Hej

Det kan du faktisk allerede i dag, vi har gjort det på den måde at du via KunstSite.dk kan få din helt egen hjemmeside, hvor vi har koblet det sammen med din profil på MyArtSpace.dk så du stadig kun skal uploade dine billeder én gang og kun huske en kode for at holde begge sider opdateret.

Du kan læse meget mere om dette på http://myartspace.dk/www/annonce/koeb_KunstSite_Din_egen_hjemmeside.asp

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

GalleriOvergaard

4 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  21:52:14  Vis profil
Hej igen Thomas.
Jeg skal lige være helt sikker på jeg har forstået dit svar.
Vil det sige at jeg kan købe en hjemmeside hos jer som f.eks. hedder
www.galleriovergaard.dk og ikke mere d.v.s. myartspace indgår IKKE i www adressen.

Jeg har købt omtalte domæne til orientering.
Du kan evt. se hvad indholder er her: www.galleriovergaard.dk

PS Det er ikke muligt at kategorisere med f.eks. akvarel?
Kan denne mulighed etableres?













Galleri Overgaard v/John Overgaard
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  21:58:54  Vis profil
Hej

Ja det kan du godt, det er dog ikke din profil på MyArtSpace.dk som domænet kommer til at pege på men derimod på en hjemmeside som du kan købe på KunstSite.dk. Du kan se hvordan sådan en hjemmeside kan se ud på vores demo side http://www.kunstsite.dk/kunstner/knud

På den måde får du både en profil her på MyArtSpace.dk, din egen hjemmeside med eget domæne og så alt efter hvilken Salgsprofil du vælger kan du fx også sætte dine billeder til salg i vores salgsgalleri ArtBazar.dk og præsentere dig og din kunst for de pt 130 kunstforeninger vi har med i vores kunstnerkontakt.dk service.

Du kan læse mere om alle de ting du kan få på http://www.myartspace.dk/sp

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

GalleriOvergaard

4 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  22:32:35  Vis profil
Betyder det at hvis nogen skriver f.eks. www.galleriovergaard.dk bliver de automatisk ledt over på myart siden?

Jeg må indrømme at det er jeg ikke interesseret i bl.a. fordi jeg har markedsført mig med dette navn også brugt adressen på visitkort m.v.

Kun hvis jeg kunne overføre navnet "rent" til jer vil jeg være isterreneret.

Bortset fra det er jeres koncept genialt med alle de fordele der opnås.

Galleri Overgaard v/John Overgaard
Gå til toppen af siden

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 August 2012 :  23:21:15  Vis profil
Hej

Hvis du vælger at flytte dit domæne betyder det to ting.

1. Når besøgende fremover indtaster www.galleriovergaard.dk så får de din nye hjemmeside at se. En demo af den hjemmeside du kan få hos os kan du se her www.kunstsite.dk/kunstner/knud" target="_blank">www.kunstsite.dk/kunstner/knud" target="_blank">http://www.kunstsite.dk/kunstner/knud men din vil så bare hedde www.galleriovergaard.dk.

2. Din gamle hjemmeside vises ikke mere. Så alle besøgende fremover får kun ser din nye side at se.

Som salgsprofil får du også adgang til en lettere webadresse til MyArtspace.dk så det istedet for den nuværende kunne hedde www.MyArtSpace.dk/GalleriOvergaard

Jeg kan evt ringe til dig i morgen aften, så kan vi snakke om hvad du har brug for og om det er noget vi kan gøre for dig?

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000