Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Artbazar   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8883 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Artbazar
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Artbazar

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 06 September 2012 :  15:37:42  Vis Profil
Hej. Jeg uploadede et billede til Artbazar, --- et lidt anderlees billede kan man godt sige, for det er en Stencil så man selv kan male motivet på en væg eller mur, så når man flytter for eksempel, kan man male billedet over og spraye det op et nyt sted.
Men desværre kom jeg til at lave en stavefejl og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg går ind og retter i den text der blev brugt på Artbazar. Stavefejlen består af at jeg kom til at bruge et "Æ" istedet for et "ø" i texten nedenunder, i ordet "Mønster" ;

"Kunstnerens egne ord om værket
"Stencil til sort" 70X100 Cm. Stencil beståendde af blank figur, omrids og mænster. . Hver udgave nummereret med sit unike nummer. Kan multiplicere motivet med Graffiti spray eller airbrush på, lærrede, mur, eller væg. rigtigt mange gange."

Edited by - SilverScreen on 06 September 2012 15:38:54

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 07 September 2012 :  07:31:26  Vis profil
Hej Silverscreen

Hvis du logger ind på MyArtSpace.dk skal du gøre følgende for at komme frem til at ændre tekster på ArtBazar.dk

1. Tryk på "min side"
2. Nederst på den side skal du trykke på "Artbazar indstillinger"
3. Der inde trykker du på "Sæt billeder til salg"
4. Herfra kan du vælge rediger ud for det billede du ønsker at ændre på.

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 07 September 2012 :  15:09:22  Vis profil
Tak, -- jo det lykkedes. Det er nok fordi det jo ikke er samme text som i profilen men en helt ny tect man skal skrive for hvert billede man flytter fra profilen til Artbazar. Men det er jo også rimeligt logisk at bruge "min side".
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000