Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Videoer i "Læsestof"   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8880 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Videoer i "Læsestof"
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Videoer i "Læsestof"

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Per Corell

526 Indlæg

Skrevet - 18 September 2012 :  14:20:12  Vis Profil
Jeg har lige oprettet treaden "Vægmalerier på en ny måde" og det gik jo helt fint ; jeg havde en Video jeg godt ville sætte ind i det første indlæg og det gik helt fint men, --- nu har jeg forgæves prøvet igen og igen at sætte endnu en Video ind i svarene til indlæget og det må jeg erkende er fuldstændigt umuligt. Det eneste der sker er at der kommer en tom ramme, ligegyldigt om jeg sætter den direkte addresse eller addressen med formatering ind. Jeg fatter det ikke men det er heller ikke første gang jeg står med problemet. Det er somom jeg hveranden gang finder en måde at gøre det, helt tilfældigt. --- Man skal jo også passe på at sætte en fejlfri og med fungerende Video link text ind, for man kan jo ikke rette i svarene.
Er det formatet, -- altså højde og bredde der er forkert. Er det addressen som ikke må indeholde formaterings koder, eller hvad Søren handler det om ?

Edited by - SilverScreen on 18 September 2012 14:23:14

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 28 September 2012 :  14:05:55  Vis profil
Hej, jeg har måske ikke forklaret problemet ordentligt så jeg vil prøve igen.

Det handler om at jeg godt vil sætte en Video ind i et svar i treaden "Vægmalerier på en ny måde". Og det handler om at når jeg klikker på "YouTubeVideo" knappen, kommer formularen godt nok frem, og jeg kan paste web adddressen til Videoen som jeg henter på YouTube ved at klikke på "share", ---- men formularen er fast indstillet på en bredde og højde på 425X344 , men når jeg så har sat addressen ind og klikket på "Ok", så kommer der blot en blå ramme frem i svaret, altså svaret der stadig bliver edditeret.
Min erfaring er at hvis Videoen ikke vises i edditoren men vises som en tom blå ramme, så kommer Videoen ikke frem i svaret.

I den tread jeg taler om og hvor jeg i et svar vil sætte en Video ind, kan man ikke senere rette hvis man har gjort en fejl, og i den første mail i "Læsestof Aktuelt" var der ingen problemer med at sætte en Video ind. ---- Det er i svarene til treaden der er problemer og jeg vil nødig sætte text ind som henviser til en Video i samme svar, som så bare ikke kan vises.

Edited by - SilverScreen on 28 September 2012 14:07:06
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000