Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Oploading af billeder   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8929 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Oploading af billeder
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Oploading af billeder

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

GalleriThornemann

4 Indlæg

Skrevet - 17 August 2013 :  14:58:22
jeg forstår ikke hvorfor det så tit går galt. Jeg har nu 2-3 gange forsøgt at oplode nyut billede men får beskeden at der ikke må være "æ-ø-å osv. i fil navnet og det må ikke overstige 5 mB.
Mit billede hedder "Torden paa vej" og fylder 1.5 MB. Alligevel får jeg bekseden flere gange. Hvorfor ?

Edited by - GalleriThornemann on 17 August 2013 15:41:17

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 17 August 2013 :  17:27:30  Vis profil
Hej

Det lyder godt nok mærkeligt, kan du evt prøve at sende billedet til mig på thomas@myartspace.dk så kan jeg tjekke om der skulle være noget galt med det siden det ikke virker. For udmidlbart lyder det jo til at det burde virke.

Mvh
Thomas Vestergaard
www.MyArtSpace.dk

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

4 indlæg

Skrevet - 21 August 2013 :  21:05:02
Det er ikke kun et billede der har drillet. Og nu spørger jeg så hvordan jeg vedhæfter billedet her ? Det er lykkes at få det ind ved at prøve flere gange - uden at lave nogen ændring.
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 26 August 2013 :  13:32:17  Vis profil
Hej, først sætter man hele addressen ind, så afmærker man addressen og derefter peger man påmeuen foroven "Insert image".

Det der er smart ved den måde er at kontrol tegnene for "image begynd" og "image slut" automatisk bliver sat før og efter den image addresse man har indsat og fremhævet. Hvis man er i tvivl kan man indsætte den billede addresse man har kopieret for at sætte ind,oppe i browser kommandolinjen øverst, hvis det er et billede vil man gå til det i browseren.
Hvis du er i tvivl, så prøv at klikke på "Insert image", så vil de to kontroltegn blive indsat --- addressen på billedet skal stå imellem disse.

Edited by - SilverScreen on 26 August 2013 13:33:55
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000