Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Problemer med at dele på FB   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8868 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Problemer med at dele på FB
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Hjælp til brug af siden
 Problemer med at dele på FB

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

GRO

2 Indlæg

Skrevet - 17 December 2013 :  18:23:58  Vis Profil
Er der andre end mig der har problemer med at dele mine malerier på Facebook? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvordan I har kunnet løse problemet. Jeg ville også rigtig gerne støtte nogle af jer på min facebook profil og måske skrive en kommentar, men det har jeg desværre heller ikke mulighed for. Øv øv.
Vh Gro

GRO

1234

157 indlæg

Skrevet - 19 December 2013 :  09:43:46  Vis profil
Hejsa allesammen.

Takket være Gro's tip har vi fundet frem til at der er et problem med Facebooks system overfor Chrome (på pc) og Internet Explorer browserne. Det er lidt af et problem da de to browsere står for omkring 80% af al webtrafik.

Men det er altså en fejl der ligger hos enten browseren eller Facebooks kode og det er altså ikke noget vi har nogen som helst mulighed for at gå ind og rette i.

Andre har pludselig fået problemer med at bruge Facebook login på MyArtSpace.dk. Også dette problem skyldes problemer imellem Facebooks kode og browserne.

Problemerne er begge opstået pludseligt så formentlig er både Chrome og Explorer blevet opdateret på en måde, som har haft negativ indflydelse på lige netop disse funktioner.

Lige PT er der ikke noget vi kan gøre ved problemerne, andet end at informere parterne - men det kan måske være lidt svært at trænge igennem.

Det er næppe kun os der kan opleve disse problemer, så vi håber det løser sig når parterne bliver opmærksomme på problemerne.

Glædelig jul
Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000