Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
farvel og tak   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8860 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- farvel og tak
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 farvel og tak

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

im-art

6 Indlæg

Skrevet - 17 March 2014 :  23:12:00  Vis Profil
Ja jeg har sagt mit abonnement op her hos MyArtspace og det er der flere grunde til. For det første så virker forummet "dødt" og uengageret Og den moderne fortolkning af forummet er jo som skrevet andetsteds her af "administratoren": et digitalt mødested for landets kunstnere og et online kunstgalleri. Udover at jeg føler en manglende begejstring til hele projektet fra dem der administrer MyArtspace ( hvilket i sig selv er noget skidt for sådan noget siver altid nedad på en kedelig måde) så er det mest vores egen skyld at det er afgået ved døden. Hånden på hjertet, hvor mange af os herinde er aktiv med at kigge på den andens værker sådan på en regelmæssig basis ved at vise noget interesse for andres arbejde end sit eget og måske komme med noget ros eller endda måske bare lidt konstruktivt ris. Jamen det er ikke mange, det fremgår med al tydelighed af hvor få kommentarer der er ud for rigtig mange af ellers dygtige og sikkert også håbefulde kunstnere der ligesom mig godt kunne bruge lidt opbakning og et skulderklap i ny og næ. Og hvorfor er det så sådan. Jo jeg har været inde og kommentere og især rose hos ikke så få. Men man skal desværre nu ikke gøre sig håb på at få lidt feedback ( hos mig har der været nogle ganske enkelte få og 1000 tak til disse dejlige mennesker, som varmede min dag.) Jamen så bygger medlemmerne af "forummet" jo sin egen selvforstærkende dødsspiral, Jamen bevares, man kan da så i det mindste udstille sine malerier her. Ja det kan man og det ser da flot ud (sådan da).Problemet er bare at der ikke er nogen der køber dem. Jeg har talt med nogle stykker her som alle har været her i op imod et par år og som pånær en enkelt der solgte en smule efter 2 år intet har solgt. Kort sagt Det her sted koster ikke ret meget og det giver heller ikke ret meget. ( N.B.jeg ved da godt at det er uhyggelig svært at sælge med så mange udøvende kunstnere) Problemet for mig er bare at det kræver for meget på både tid og vedligeholdelse som ikke står i forhold til gevinsten og på det at være tilstede et sted hvor der alligevel ingen interaktivitet er. ( Desuden gør sådan noget her bare ikke noget godt for sin evne til at se nye muligheder, man sidder bare ligesom og hænger i en bar der for længst har lukket i stedet for at gå hjem og få noget tiltrængt søvn. Tid som jeg for mit eget vedkommende kunne bruge meget mere kreativt og mentalt berigende +evt. også økonomisk bare lidt mere givtigt . Til slut vil jeg bare sige tak for nu. Og til dem der mener jeg har uret eller har misforstået det hele eller/og bare er en brokkerøv der smækker med døren -tak til dem også.

im-art

6 indlæg

Skrevet - 25 March 2014 :  23:10:29  Vis profil
tak for indlægget Ivan -åh nej taler jeg nu til mig selv igen. Sådan er det at blive gammel og glemt. Men jeg vil bare sige Ivan at du er ikke den eneste her der tænker sådan.
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 26 March 2014 :  10:53:26  Vis profil
Hej Ivan

Vi har haft en debat via email, så den vil jeg ikke gå længere ind i.

Jeg kan dog afsløre, at der er nogle meget omfattende ændringer på vej, som jeg håber vil glæde de 76.000 unikke årlige besøgende siden har trods alt har.

Det totale besøgstal er 190.613 årligt. De bruger i gennemsnit 5 min og 37 sek pr besøg og ser i snit 11 sider hvilket giver over 2 mio sidevisninger. 37 % af de besøgende er nye. Siden er landets suverænt største med over 40.000 billeder.

Det er ikke for at drukne jer i tal, men det er ikke fordi der ikke sker noget på sitet - men måske er det ikke synligt nok. Men vent og se - jeg håber at have noget interessant til jer i løbet af den næste måneds tid.

Jeg tror det bliver rigtig godt!

Hav en dejlig dag.

Mvh
Knud


MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

Gitte Brandstrup

12 indlæg

Skrevet - 30 March 2014 :  20:08:24  Vis profil
Jeg kan så kun sige til indlægget her at , der nok altid vil være delte meninger. Jeg er så en af dem der er godt tilfreds. Alle ved at hvis man vil ses kommer man ikke sovende til det. Det er hårdt arbejde. En af tingene der kan gøre det nemmere og ja det er blot en af tinge er med en side her. Det sparre en for en masse arbejde og tid. Er det nok...nej der er meget andet der skal gøres, vi skal ud hvor det sker. Ud hvor kunderne er. Igen meget arbejde til os selv.
Vender vi tilbage til Myartspace har jeg kun roser. Når jeg har skrevet om problemer bliver der svaret hurtigt eller ringet op så hjælpen er altid nær. Nye forslag til ændringer eller ønsker lyttes der til der regnes på en mindre pris....så er den klaret
Roser roser til siden
LivetsGalleri
Gitte Brandstrup
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 01 April 2014 :  13:06:08  Vis profil
quote:
Originally posted by Gitte Brandstrup

Jeg kan så kun sige til indlægget her at , der nok altid vil være delte meninger. Jeg er så en af dem der er godt tilfreds. Alle ved at hvis man vil ses kommer man ikke sovende til det. Det er hårdt arbejde. En af tingene der kan gøre det nemmere og ja det er blot en af tinge er med en side her. Det sparre en for en masse arbejde og tid. Er det nok...nej der er meget andet der skal gøres, vi skal ud hvor det sker. Ud hvor kunderne er. Igen meget arbejde til os selv.
Vender vi tilbage til Myartspace har jeg kun roser. Når jeg har skrevet om problemer bliver der svaret hurtigt eller ringet op så hjælpen er altid nær. Nye forslag til ændringer eller ønsker lyttes der til der regnes på en mindre pris....så er den klaret
Roser roser til siden
LivetsGalleri
Gitte Brandstrup



Tak for roserne Gitte!

Med venlig hilsen
Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 27 April 2014 :  18:12:46  Vis profil
Hej.
Ja det er efterhånden sjældent jeg kigger forbi og alligevel har jeg en masse billeder uploaded som altid er klar hvis jeg skal vise hvad jeg har malet gennem tiden jeg har brugt sitet. Det er trods alt en trofast kvalitet vi nok tit glemmer. Og jovist har jeg også en masse jeg er utilfreds med, men er man først medlem er det ikke et sted man siger farvel til uden videre. Det der mangler er nok nogle flere engagerede brevkasse bestyrere, helt basale forslag til tekniker, diskusioner med udgangspunkt i det vi læser i Kunsten.nu -- for eksempel P.t. hvor der har været en gevaldig diskusion om amatører kontra profesionelle ; lige 'der ville det være herligt om amatørene gik i vælten for at støve de profesionelle af. Jeg har jo selv svigtet MAS, så jeg vil holde mig til det positive og så bede jer huske på hvor trofast stedet har fungeret.

Hvis MAS skulle få en pludselig opblomstring tror jeg det ville være nemt at gøre ; bare gør "Læsestof" til forside, billederne behøver ikke ligge på første side.

Edited by - SilverScreen on 27 April 2014 22:30:47
Gå til toppen af siden

1234

157 indlæg

Skrevet - 28 April 2014 :  12:22:37  Vis profil
Hej Silver

Tak for dit indlæg.

Den nye forside vil smelte billeder, læsestof og kunstnere sammen på en helt ny måde. Jeg er spændt på at høre hvad I som brugere synes om den. I sidder jo med et lidt andet perspektiv og er meget forskellige i ønsker og krav.

Hav en dejlig solskinsdag :)

Mvh
Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

christianandersen

4 indlæg

Skrevet - 15 November 2019 :  13:36:44  Vis profil
Tak for denne gang, forstår godt din holdning.
--------------
Mvh Kasper
https://northventures.dk/

Edited by - christianandersen on 30 August 2022 09:21:39
Gå til toppen af siden

Camille380

3 indlæg

Skrevet - 10 February 2020 :  14:43:04  Vis profil
Er meget enig i dine holdninger og argumentation, har overvejet helt det samme. Der er rigeligt at ting, man kan bruge sin tid på. Blandt andet er jeg begyndt at interreserer mig mere for grafisk design, hvilket jeg blandt andet her gjort her: https://www.bevco.dk/
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000