Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Rouletten   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8883 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Rouletten
 Alle Forums
 Om MyArtSpace.dk
 Idéer, kritik, skulderklap til MyArtSpace.dk
 Rouletten

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

Lyren

14 Indlæg

Skrevet - 08 June 2012 :  13:51:44  Vis Profil
Jeg synes at funktionen rouletten er lidt problematisk, hvordan finder jeg ud af hvem der har malet billedet? For mig at se må det primære ved et socialt kunst site være at man kan netværke med andre kunstnere som vækker genklang. Jeg har i forvejen utrolig svært ved at finde noget eller nogen somhelst på siden og mangler en bladre funktion a la rouletten men bare med mulighed for at komme hen til den bagved liggende kunstner.

Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 08 June 2012 :  14:11:16  Vis profil
Hej Sarah

Lige pt kan man ikke se hvem der har malet et billede i rouletten, men det kan godt være vi skal tilføje det på den også. Du kan i dag hvis du går ind på et værk også anmelde den herfra og derved se hvem der har lavet det.

Vi har tidligere haft en debat omkring det at finde frem til kunstnere herinde og hvordan vi kunne hjælpe, denne debat kan du se her http://myartspace.dk/www/newForum/topic.asp?TOPIC_ID=324 måske du har nogle forslag til hvordan vi gør det bedre?

Mvh
Thomas

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000