Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
billeder på min side   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8853 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- billeder på min side
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 billeder på min side

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

n/a

7 Indlæg

Skrevet - 17 July 2012 :  10:28:22
Hej
Jeg er ny på siden, og prøver at sætte billeder ind på min side, jeg finder billedet, og gennemser, og når jeg skal til at sætte den ind så ved jeg ikke hvad jeg skal trykke på for at få den ind på min side

IVERSEN

Jensen

12 indlæg

Skrevet - 17 July 2012 :  13:07:19  Vis profil
Er du sikker på, du har valgt billedformatet jpeg?

jensen
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 17 July 2012 :  13:34:38  Vis profil
Hej, jeg har kigget på din side og for mig ser det ud somom du ikke er gået ind på billedet men har uploaded de små "thumbnail" billeder, --- det er en fejl mange er kommet til at gøre.
Medmindre det er et meget gammelt digital kamera du har.
Det er altså ikke nok at pege på thumbnailen for at uploade et billede, gør man det uploader man den, så du må klikke på den først og så uploade det rigtige billede.
Gå til toppen af siden

7 indlæg

Skrevet - 17 July 2012 :  15:31:10
Hej

Jeg har arbejdet med det siden, og har fundet ud af det( billeder af malerier),tror jeg nok, men tak på for hånd for hjælpen.

Det er bare et gammelt tlf camera billederne er taget med og de er JPEG format.

Karina

Edited by - n/a on 20 July 2012 14:55:14
Gå til toppen af siden

Per Corell

526 indlæg

Skrevet - 18 July 2012 :  19:06:04  Vis profil
Ja det er nok svært at forklare, men hvis man går ind på en side, finder et billede, klikker på det, --så er man på en side hvor man kan skrive en kommentar og se hvor mange der har været inde og se billedet. Men meningen er så at man kan gå skridtet videre, for det billede man indtil videre har set er ret lille. Så hvis man igen klikker på billedet er meningen at der skal komme et nyt og meget større billede som næsten fylder hele skærmen.

Men sådan fungerer det ikke på din profil, der kommer man faktisk ind på et billede der er mindre end det på den side hvor man kan skrive kommentar og give rating --- og det er jo ikke som det skal være.

Prøv at gå ind på f.eks. min side ved at klikke på mit profil billede, -- når du er på min profil så klik på et tilfældigt maleri og når du er på den side hvor du kan skrive en kommentar, så klik på billedet igen -- så tror jeg du kan se hvad jeg mener hvis du prøver det samme, på din egen profil.
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000