Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 9284 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.
Så tidligere at der var et emne med respons. Det var en god ide, trængte til at der var nye øjne der så på et maleri jeg har arbejdet på i flere måneder. Jeg kan bare ikke få det til at virke, er der andre der har forsøgt? Stor hilsen Dolva
Det kræver at billedet er uploadet til fx MyArtSpace.dk for at du kan vise det frem i forum. Hvis du har det kan jeg hjælpe dig med at få det ind i forum, du skal bare lige skrive hvilket billede det er.
Hej Thomas. Jeg lægger billedet ind i eftermiddag. Husker du, at du sagde at du ville hjælpe mig med at få hjemmesiden på Bazar til at fungere? Kan ikke selv finde ud af det. Jeg underviser til kl. 16 så snakkes vi forhåbentlig ved. Kh dolva
Jeg kan ikke nå at fange dig i dag efter kl 16, men som jeg skrev i sidste mail til dig så kan du via "min side" - "kunstsite indstillinger" sætte din hjemmeside op. http://myartspace.dk/www/User/minSide_kunstsite.asp
Fra den side kan du styre alt omkring din hjemmeside. Hvis du starter med at kigge på den så kan du lige se om der er nogle spørgsmål og så tager vi den selvfølgelig derfra.