Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
Kunstagent   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8842 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- Kunstagent
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 Kunstagent

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

GalleriThornemann

4 Indlæg

Skrevet - 11 November 2013 :  02:38:16
Hej alle
Ved ikke om det er rette sted men er der nogen der har hørt om en Kenn Petersen som er kunstagent? Skulle have kontakt til nyt kunsthus i Berlin.

Med venlig hilsen
Galleri Thornemann

1234

157 indlæg

Skrevet - 11 November 2013 :  20:06:06  Vis profil
Hejsa

Jeg kender ham ikke og der dukker intet op når jeg googler ham. Jeg har hørt mange grumme historier med internationale gallerier og lignende der har rippet danske kunstnere på de mest fantasifulde og kyniske måder - så træd varsomt!

Hvor og hvordan har han kontaktet dig? Er han dansker? Har han et firma eller? Har han en hjemmeside han kan referere til? Kan du få at vide hvem han ellers arbejder med?

Mvh Knud

MyArtSpace.dk
ArtBazar.dk
href="http://KunstnerKontakt.dk">KunstnerKontakt.dk
ArtExclusive.dk
href="http://nemmehjemmesider.dk">NemmeHjemmesider.dk
Gå til toppen af siden

4 indlæg

Skrevet - 12 November 2013 :  22:17:28
Han har ikke kontaktet mig men en kollega. Han har fundet min malerkollega på vores fælles klunsede og han skulle bo i Nykøbing Falster. Som sagt kalder han sig for kunstagent men jeg synes også det lyder lidt uldent . Kan ikke finde nogen hjemmeside eller referencer. Tak for svar. Vi passer på
Gå til toppen af siden

A.C.Rosmon

3 indlæg

Skrevet - 28 February 2014 :  17:53:08  Vis profil
Jeg har arbejdet lidt sammen med ham. Han viste at der på Lauritz.com er et link ti fantastiske fund på tv2 fri, hvor der i 7. afsnit(blev sendt mandag aften, var 2 fra lauritz.com, der var ude at se på interessante adresser i Berlin. De starter op i maj og september i hver sin ende af byen
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000