Vind et kunstværk til 5000 kr, skriv dig op på vores malingliste

Close
sker der noget???   - MyArtSpace - Online galleri, Se det flotte
kunstvæggen

ArtExclusive

Udvalgte kunstnere

Kunstnerartikler

Lærreder
Rammer




Annoncer



Dine værker fortjener opmærksomhed!

Ja tak!

Del dine værker og bliv set. Meld dig ind i Danmarks største kunstfællesskab med 8859 kreative som deler deres passion. Kom med i fællesskabet, det er helt gratis.

- sker der noget???
 Alle Forums
 Kunstner til kunstner
 Debat, snik snak og opslagstavle
 sker der noget???

 Print venligt
Forfatter Forrige emne Emne Næste emne  

im-art

6 Indlæg

Skrevet - 21 February 2014 :  00:01:40  Vis Profil
Hvor mange ser egentlig alt det vi slår op - jeg har haft 495 inde og kigge på mine billeder men der er stadig kun de samme 8-10 stykker der har været inde og kigge nærmere og det har ikke ændret sig med bare en enkelt siden jeg startede her. Mærkeligt når man tænker på at for præcis en måned var der 208 besøgende og idag altså 495 men kun de samme 8-10 stykker der har været der hele tiden der har kommenteret. Ikke fordi jeg tror jeg er hverken mere eller mindre interessant end andre her, men det virker som om dette sted ikke er for folk der ønsker at købe noget men snarere kun for os der er her i forevejen med vores kreationer og som lever i håbet om også at sælge udover bare at vise frem.


Jensen test

452 indlæg

Skrevet - 21 February 2014 :  09:57:36  Vis profil
Hej im-art

Det er meget normalt at langt de færreste af de besøgende skriver en kommentar.

Antal besøgende tælles både for dem der er logget ind, men også gæster udefra. Gæster kan ikke skrive kommentarer på din profil så de fleste som ser din profil vil ikke kunne skrive en kommentar, de kan så anvende kontaktformularen hvis de skulle have nogle spørgsmål til dig.

Mvh
Thomas Vestergaard

Administrator og udvikler på MyArtSpace.dk
Gå til toppen af siden

bebro

3 indlæg

Skrevet - 27 February 2014 :  23:14:44  Vis profil
Hej im-art
jeg kan kun give dig ret i det du skriver.jeg har været på siden i ca.2 år.er ganske godt tilfreds hvad angår ros og kommentar;men det er lidt jeg gir dig du gir mig.på de 2 år jeg har været medlem har jeg ingen billeder solgt gennem siden.
Jeg blev opfordret august 2013 at prøve nogle af de mange kunst sider der findes på facebook,og det har gjort at jeg til dato har solgt 9 billeder.Sjovt nok for et billed her på siden måske 3 til 4 kommentar,hvor imod det ikke er unormalt at få mellem 10 til 30 på facebook siderne på et par timer
Gå til toppen af siden

Bugger

27 indlæg

Skrevet - 01 March 2014 :  20:43:31  Vis profil
HVad er det for sider på faceboook som sælger billeder ??
Gå til toppen af siden

im-art

6 indlæg

Skrevet - 02 March 2014 :  00:53:48  Vis profil
Re:. "Hvad er det for nogle sider på FB der sælger billeder:

Svar :Vel ingen som sådan men netop den konstante interaktion mellem medlemmerne i de åbne grupper på facebook, især deudenlandske såsom "Color of Ecstacy" Ats and Hearts International", "Astonomy Paint", Freie Kunst m. fl gør det nemmere at få folk rundt om på jordkloden interesseret i netop dit maleri. De danske sider er underlige passive også de danske Fb-sider hvor medlemmerne undskyld jeg siger det heller ikke virker særligt engagerede i de andre medlemmers kunst og så bliver det i mine øjne en noget tam oplevelse. Jeg er her også først og fremmest for at de mennesker jeg selv kommer i kontakt med på anden vis kan se min kunst her præsenteret på en pæn og rimelig professionel facon.
Gå til toppen af siden

Bugger

27 indlæg

Skrevet - 02 March 2014 :  12:00:58  Vis profil
Tak for svaret.

Giver dig ret i at mange af de danske facebook sider er ret "døde"....det var derfor jeg var nysgerrig efter hvor du havde set god aktivitet.
Gå til toppen af siden

im-art

6 indlæg

Skrevet - 02 March 2014 :  19:57:23  Vis profil
hej igen

denne her er min favorit side hvad angår respons ( måske ikke salg) men det sgu dejlig at der er nogen der gider at skrive at de synes om det man går og laver. Prøv at søg: Soul Walking with Michael Tolleson" og Carlos Jacinto & the colours of the world,
Gå til toppen af siden
  Forrige emne Emne Næste emne  

 Print venligt
Spring til:
Snitz Forums 2000